دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

گریزمان: هنوز با پلاتینی فاصله دارم/ سرشار  از رضایتم

آنتوان گریزمان دو گل برابر آلمان به ثمر رساند و شاگردان یواخیم لو را راهی خانه کرد.
کد خبر : 99806

به گزارش گروه ورزشی آنا، «آنتوان گریزمان» هیجان زده پس از آنکه توانست دو بار دروازه آلمان را باز کند، امیدوارانه آرزویش را برای رسیدن به رکورد «میشل پلاتینی» بیان کرد. او 6 گل در یورو 2016 به ثمر رسانده است. «گریزمان» اکنون سه گل بیشتر از نامزد دوم کفش طلای یوروی امسال به ثمر رسانده است اما همچنان با رکورد میشل پلاتینی و کریستیانو رونالدو در تاریخ این رقابت ها سه گل فاصله دارد.


او به شبکه تلویزیونی TF 1 گفته است:«هنوز خیلی با «میشل پلاتینی» فاصله دارم و امیدوارم بتوانم روزی به او برسم. من خوشحالم و افتخار می کنم و سرشار از رضایتم. اما هنوز یک گام دیگر تا نتیجه دادن این شکوفایی باقی مانده است.»


گریزمان 6 هفته پس از آنکه یک ضربه پنالتی را در فینال لیگ قهرمانان اروپا برابر رئال مادرید از دست داد، این بار توانست در حساس ترین بازی ملی خود ضربه پنالتی را به گل تبدیل کند.


همچنین «گریزمان» در کنفرانس خبری پس ازبازی گفت:«من پنالتی‌ام در فینال لیگ قهرمانان را از دست دادم و واقعا می خواستم یک ضربه پنالتی را در دیداری حساس به گل تبدیل کنم. خوشحالم که تصمیم گرفتم ضربه را بزنم و گل هم شد.در دومین گل من به خودم کاملا مسلط بودم. تردید نکردم. کمین کرده بودم و منتظر اشتباهی کوچک بودم. و توپ هم درست جلوی پای من افتاد.»


وی در ادامه گفت:«من از نمایش تیم راضی ام. می دانستیم که بازی سختی خواهد بود. ما در کار دفاعی شرکت کردیم و دروازبان ما هم بسیار خوب بود. در سوی دیگر میدان هم سعی کردیم موقعیت بسازیم و گل بزنیم.تیم ما یک تیم واقعی ست. تیم فیزیو تراپی، امکانات رختکن، دیگر بازیکنان که در زمین 100 درصد آماده اند. از همه تیم باید تشکر کرد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته